Anto Kolarević Kolar

Anto Kolarević poznatiji pod nadimkom Kolar je ostavio veliki trag u izvornoj muzici. 

Moram reći da sam ga osobno poznavao i da je bio mali rastom ali veliki čovjek i veliki pjevač. Pjevao je u barem desetak izvornih grupa a najviše kaseta je snimio u izvornoj grupi Veseli kumovi.

Počeo je snimati sedamdesetih godina kada su se snimale singl ploče,a svi se dobro sjećamo velikog hita,po meni možda jedan od najvećih hitova izvorne pjesme "Kad si draga čobanica bila" koju je Kolar snimio davne 1974.godine sa Ivicom Petrović. Singl ploče je još snimao sa Đokicom Božanović,sa Jozom Vrbat,sa Nikolom Todić,te sa Grujicom Miletić sa kojim je snimio nekoliko ploča i dosta velikih hitova je ostalo iza njih (Bosanko djevojko,moja žena garavih očiju,izgubih te majko...)

Početak osamdesetih ploče su zamijenile audio kasete nastaje jedna hit kaseta od dva Ante,Ante Kolarević i Ante Barišić i poznati hit "tekla Sava od brijega do brijega". Nakon toga Kolar snima u izvornim grupama stari jarani,veseli kumovi...

Moram napomenuti još da je Kolar snimio i kasetu sa našim Dobrovodskim izvorima 1988.godine na što sam jako ponosan.

Nažalost relativno mlad nas napušta kada strada u prometnoj nesreći sa svojim Ford Eskortom.

Ispod ovog teksta sam odabrao jednu pjesmu,staru sa ploče Ante Kolarević i Nikola Todić - Procvjetala ružica kraj puta,koju možete poslušati a tu je i  foto album gdje sam postavio sve slike omota koje sam pronašao sa Kolarom.

 

 

Write a comment

Comments: 1
  • #1

    IZVORNA DUŠA (Wednesday, 23 December 2020 14:25)

    Koje je godine pogino

Facebook Dobra Voda

Facebook izvornjaci Dobra Voda

Podijelite našu stranice

Flag Counter

Trenutno online

Kontaktirajte nas

Note: Please fill out the fields marked with an asterisk.

RSS feed