"Tolini" nasljednici

Kao i obično kad sam u svome rodnom kraju,ako mi vrijeme dozvoli obilazim naše sokake jer svaki dio ima svoju ljepotu i svoju priču,a tako i ovaj put uputio sam se na "Vučiju Kosu".

Put lijepo uređen,nije asfalt,ali je lijepo uređen i nasut šljunkom tako da nema nikakvih problema prilikom prolaska. Spuštam se niz brdo iza kućišta Marijana Martića (Matušića) a dole imam i šta vidjeti,sve vrvi od auta i svijeta,Tolini nasljednici. 

Svi iz ovih krajeva znaju tko je Tolo,Ante Tolić,a i svi znaju za Toline nesljednike kojih ima dosta a svi složni i veseli.Jedni rade,jedni odmaraju,jedni se brinu oko pečenke koja se peče sve je za primjer drugima. Dolazim,pozdravljam se sa svima,ugošćuju me sa raznim pitama,kolačima i pićem te traže da ostanem dok se pečenka ispeče,što nažalost nisam mogao zbog drugih obaveza. 

Tolini nasljednici,sada na čelu sa jednim od najmlađih Franjom su lijepo uredili kuću i kućište,a još je puno planova za uređenje u što ne sumnjam s obzirom na ovakvu slogu među njima od najstarijih do najmlađih.

Ispod ovoga teksta možete vidjeti isječak iz jednih novina sa proslave 100. rođendana Ante Tole .Dakle Tolo je lijepo proslavio svoj ulazak u drugo stoljeće života,sa svojim najmilijima,svojim nasljednicima.

A tu je i nekoliko fotki koje sam ja napravio za svoga boravka kod Tolini nasljednika.

Write a comment

Comments: 0

Facebook Dobra Voda

Facebook izvornjaci Dobra Voda

Podijelite našu stranice

Flag Counter

Trenutno online

Kontaktirajte nas

Note: Please fill out the fields marked with an asterisk.

RSS feed