Lijepe uspomene sa složnom braćom

Složna braća kuću grade,ali isto tako i pjevaju,sviraju,druže se...

Na ovaj tekst me potaknula jedna amaterska video snimka iz Dobre Vode koju sam pronašao,a potiče negdje iz 1987.godine. Bilo je to druženje moje obitelji sa braćom Savić: Nedeljkom,Milosavom i Mirkom a povod je bio proba za novu kasetu braće Savića uz muzičku pratnju moga oca Ivana Martića. Grupa se zvala "Složna braća". Proba je uspješno odrađena uz prelijepo druženje,a i kaseta je snimljena za Beogradski Jugodisk. Nažalost ova kaseta nije nikada ugledala svjetlo dana iz ne znam kojih razloga,ali nadamo se da ćemo ipak nekako doći do toga materijala koji bi morao negdje postojati na matrici. Bila je to jedina snimljena kaseta moga oca sa ovim dobrim ljudima,i zbog toga mi je posebno žao što je nemam u svojoj arhivi. Bilo je taj dan lijepog druženja,lijepe pjesme,ali nažalost uspio sam pronaći samo jedan instrumental na violini i šargiji što su u predahu izveli Ivan Martić i Milosav Savić u društvu mene (tada jako mladog) i moje obitelji i komšija. Ova snimka za mene ima i posebnu vrijednost jer je na njoj i moja pokojna baka Marija i pokojni stric Vinko kojih se gledajući ovu snimku rado sjetim. Snimku sam uspio prenijeti sa VHS-a te malo urediti da bi se mogli prisjetiti toga dana i tih vremena.

Ova slika na početku ovog teksta je bila pripremljena za omot kasete.Sliku mi je poslao Milosav Savić na čemu mu jako zahvaljujem,a spomenuću i podatak da je napravljena u Sl.Brodu foto:Crnković.

Video snimku možete pogledati,snimatelj je bio Nedeljko.

Write a comment

Comments: 0

Facebook Dobra Voda

Facebook izvornjaci Dobra Voda

Podijelite našu stranice

Flag Counter

Trenutno online

Kontaktirajte nas

Note: Please fill out the fields marked with an asterisk.

RSS feed