Svi sveti

U prošlu nedjelju smo bili u Dobroj Vodi na svetoj misi,te smo se pomolili za naše pokojne koji su sahranjeni tamo na groblju,a u petak su bili Svi sveti te smo obilazili groblja ovamo gdje smo trenutno nastanjeni neki od prije a neki od devedesetih. Na ovoj slici je grob moje bake (babe Jozipovce kako smo je zvali) koji se nalazi na groblju u Slavonskom Brodu. 

Ali tema ovoga teksta je groblje u Ruščici i pokojni naši Dobrovodci koji su tamo sahranjeni. Po mojoj procjeni sigurno groblje sa najviše pokojnih porijeklom iz Dobre Vode i okoline. Ovom prilikom sam napravio jedan album fotografija grobova naših Dobrovodaca u Ruščici. Iako da sam slikao sve morao bih sigurno pola groblja slikati. Tu su slike pokojnih koji su bili moje komšije u Dobroj Vodi te još neki koje sam uslikao. Nadam se da će vas obradovati da vidite grobove naših pokojnih,posebno vas koji ste daleko od zavičaja. 

Dakle selo Ruščica je udaljena nekih 6 km od centra Slavonskog Broda,a uz Gornju Vrbu je zasigurno jedna od glavnih destinacija gdje su doselili naši Dobrovodci počevši od šezdesetih godina pa sve do ratnih događanja 1992.godine kad je i ostatak Dobrovodaca,a bilo nas je svega 89 (govorim samo o teritoriji Dobre Vode),doselilo iz Dobre Vode. Album fotografija pogledajte ispod ovoga teksta kliknuvši na sliku ispod.

Ima još dosta sela gdje su sahranjeni naši najmiliji iz Dobre Vode i okolice,te svi koji želite da objavim slike iz drugih sela,možete mi poslati.

Svi možete ostaviti komentar na dnu ovoga članka.

Write a comment

Comments: 0

Facebook Dobra Voda

Facebook izvornjaci Dobra Voda

Podijelite našu stranice

Flag Counter

Trenutno online

Kontaktirajte nas

Note: Please fill out the fields marked with an asterisk.

RSS feed